Vše o nákupu

Jak vytvořit objednávku vytvořit objednávku na e-shopu SEGALI zvládne každý. Jakmile narazíte na produkt, který Vám pande do oka, klikněte na tlačítko "Přidat do košíku,,. Následně budete informováni o tom, že bylo zboží přidáno do košíku, klikněte na "Pokračovat do košíku,,. Nyní vidíte obsah košíku, klikněte na "Pokračovat,,. Vyberete si dopravce a způsob úhrady a kliknete na "Pokračovat,,. Vypíšete jednoduchý formulář jméno, email, adresa (Tyto informace potřebujeme pro odeslání objednávky). Poslední krok je rekapitulace, kde máte přehledný souhrn Vaší objednávky. Kliknutím na "Dokončit objednávku,, je vytvoření objednávky u konce a objednávka letí ke zpracování do našeho skladu.

Můžu si objednat po telefonu? samozřejmě! Našim zákazníkům se snažíme vždy a ve všem vyhovět. Rádi za Vás objednávku vytvoříme. Jediné co od Vás potřebujeme je kód nebo název produktu, jméno, email, adresu. Zavolejte na 776 068 046 ve všední den v čase 8:00 - 22:00. (ano jsme k dispozici do 22:00 žádný strach).

Mohu nakupovat na firmu? ano, v nákupním košíku v 3. kroku osobní údaje stačí klinout na "Chci nakoupit na firmu,, kde zadáte informace o firmě.

Kdy dorazí moje zásilka?pokud jste si objednali ve všední den před 16:00, Vaši objednávku vyexpedujeme ještě ten samý den! Váš balíček dorazí  během 1 - 2 dnů dle vybraného dopravce. O průběhu zpracování zásilky a jejího odeslání Vás vždy informujeme prostřednictvím emailové zprávy.

Jaké dopravce nabízíte? neustále hledáme rychlejší a cenově efektivnější způsoby doručení Vašich zásilek. Momentálně nabízíme dopravce PPL, Česká pošta, Zásilkovna. Přímo na Vaši adresu nebo na výdejní místa PPL 1836 výdejních míst, Česká pošta 3822 výdejních míst, Zásilkovna 4198 výdejních míst. 

Doprava zdarma? nyní nabízíme dopravu ZDARMA na všechny objednávky, ale pozor tato akce brzo končí. Vybírat můžete ze všech našich nabízených dopravců PPL, Česká pošta, Zásilkovna. Přímo na Vaši adresu nebo na výdejní místa PPL 1836 výdejních míst, Česká pošta 3822 výdejních míst, Zásilkovna 4198 výdejních míst.

Jak je moje zásilka zabalena? záleží nám na tom, aby Vaše zásilka dorazila v pořádku. Produkt je balen v závislosti na jeho typu buď do bublinkové obálky nebo do lepenkové krabice s výplní. Takže je Vaše objednávka vždy během přepravy v bezpečí.

Nevíte jak náplánovat doručení? pokud nevíte jak budete doma, doporučujeme zvolit způsob doručení na výdejní místo máte na výběr z 9.856 výdejních míst v rámci České repubiky, které nabízí PPL ParcelShop, Česká pošta nebo Zásilkovna. Zásilku si můžete vyzvednout kdy Vám to bude vyhovovat.

Je možné si zboží osobně vyzvednout v Olomouci? ano, v Olomouci se nachází náš centrální sklad a umožňujeme našim zákazníkům osobní vyzvednutí zboží objednáného na e-shopu. 

Platební metody na segali.cz umožňujeme tyto způsoby plateb: online platební kartou prostřednitcvím bezpečené platební brány GoPay podporující VISA Classic, VISA Electron, V Pay, MasterCard Standard, MasterCard Electronic, Maestro a další. Bezpečnost hraje klíčovou roli ve všem a proto je GoPay  platební brána zabezpečena dle nejvyšších bezpečnostních standardů PCI DSS (Payment Card Industry Security Standard) HTTPS a veškeré informace jsou vždy šifrovány. Další způsob je bankovní převod. Je potřeba si uvědomit, že bankovní převod může trvat 1-2 dny a tudíž prodloužit dobu expedice zásilky k Vám. Posledním způsobem je zákazníky oblíbená dobírka (platba v hotovosti při převzetí zásilky přímo kurýrovi).

Platba online kartou selhala? pokud se při platbě online kartou vyskytla chyba postupujte následovně: zapište si prosím znění hlášené chyby nebo pořiďte snímek obrazovky a kontaktujte nás na info@segali.cz nebo online chatu ,odpovíme Vám v co nejkratším čase a problém vyřešíme raz dva. Popřípadě Vám zašleme platební pokyny pro uhrazení objednávky.

Jak probíhá výměna zboží? zjistili jste že Vám zakoupený odstín ,,červené" nesedí? I to se stane, a proto umožňujeme do 14ti dnů od zakoupení výměnu zboží například za jinou barevnou variantu, popřípadě za jiný produkt stačí nás kontaktovat na emailu info@segali.cz a výměnu domluvíme. 
 
Jak probíhá vrácení zboží? snadno a rychle. Na faktuře/kupním dokladu zakroužkujte zboží, které vracíte pokud jste kupovali více kusů/druhů zboží. napište, že odstupujete od kupní smlouvy a napište datum a rovnou i Váš bankovní účet na, který Vám vrátíme peníze za objednávku. Jakmile k nám zásilka dorazí budeme Vás informovat emailem. Zabalené zboží spolu s kupním dokladem zasílejte na adresu našeho centrálního skladu v Olomouci Pelio s.r.o.,SEGALI Stupkova 952/18 779 00 Olomouc.
Kdy mi budou vráceny peníze? jakmile obdržíme vrácené zboží, zašleme Vám e-mailem potvrzení a peníze Vám okamžitě vrátíme. Občas převod chvíli trvá a nedokážeme to bohužel urychlit, ale obvykle po uplynutí 1-3 dnů máte peníze na Vašem účtu.
Najdu Vaše zboží v kamenném obchodě? máme kamenný obchod SEGALI v Jihlavě v ulici Znojemská 994/16 (kousek od náměstí a CITYPARK JIHLAVA). 
Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám na online chat nebo na info@segali.cz odpovídáme rychle! A nebo zavolejte na náš zákaznický servis 776 068 046.